HA!

Kolla söta!
De här va när vi åkte häst, när de fick komma ut i hagen efter vår lilla (minst timmes långa) promenad. Vi borstade de så fint men så kom de ut i hagen och jasi...rullade runt som besatta. så vare me den borstningen!
"Min" häst stå till höger och gör sig redo för ett rull i bajset härnäst!
På tal om rull....
Så tvingade jag Jennie me på zorbing (tyckte hon hade mjukat upp för de me vasaloppet dagen innan) å nu vare dags att vända upp och ner på saker och ting!
KUL VARE! :D
Men DYRT VARE!
300 kr per person för ungefär en minut i en plast boll :S
men once in a lifetime!!
så VÄRT vare.
Zorbing, fancy word. Går ut på att åka fastspänd i en stor plats boll nerför en backe. Komplicerat? Nej.
Dog jag av skratt. Ja.
Speciellt  i ögonblicket när de knuffade iväg bollen och Jennie svävandes över mig skriiiiiiiiiiiiiiker till av fasa. Vi rullade runt runt runt.... jag me ryggen mot färdriktningen och Jennie framåt.  HELT KLART rätt person att ta me i bollen, halva nöjet där bara! "Nu kör vi säger killen" Jennie ger mig dödsblicken och utstöter ett "mmm" tillbaka till honom. Knuff. Och det man hörde va tydligen.....iiiiiiiiiiii......iiiiiiiiii.......iiiiiiii... i stötar, beroende på om ingångs hålet var i luften eller i snön!
HAHHAHAHahhhahhHAhhahAHahhah
HAHHAHAHahhhahhHAhhahAHahhahHAHAHAhAHHAHAHHAhahahhahahaahHHAh
HAHAHAhAHHAHAHHAhahahhahahaahHHAhhahahhahahahahhaa
HAHHAHAHahhhahhHAhhahAHahhahHAHAHAhAHHAHAHHAhahahhaha
HAHHAHAHahhhahhHAhhahAHahhahHAHAHAhAHHAHAHHAhahahhahahaahHHAh
haahHHAh
HAHHAHAHahhhahhHAhhahAHa
HAHHAHAHahhhahhHAhhahAHahhahHAHAHAhAHHAHAHHAhahahhahahaahHHAh
hhahHAHAHAhAHHAHAHHAhahahhahahaahHHAh
HAHHAHAHahhhahhHAhhahAHahhahHAHAHAhAHHAHAHHAhahahhahahaahHHAh
HAHHAHAHahhhahhHAhhahAHahhahHAHAHAhAHH....HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0