Normalt?

Karin "är hon död på riktigt" Stenman har denna smickrande bild taggats som.
Var förrförra veckan efetr en utekväll och man kan undra varför ja lagt mig ner så fint på MARKEN!
Jo, det var sviiiiiiiiinhalt så halt att bl.a taxibilen vi mötte efter ja fått mig upp gled sidleds medan Jennie fick hålla den på en armslängd för att int glida in i den!
Huga.
Men det sjuka med denna avslutning på kvällen var dock inte att bilarna gled hit och dit UTAN.
JO, om man ramlar då det är isigt brukar man:
a) Få blåmärken
b) sträcka sig kanske.
c) TAPPA KÄNSELN i benet.
Yepp, vaknar dagen efter, sitter i soffan, hmmm har mitt ben domnat bort? Jobbigt, sträcker på mig. Två timmar senare... VAD f*n benet är fortfarande bort domnat!! Huden på framsida underben är helt borta, kan nypa hur hårt ja vill och känner det knappt.
NORMALT!
Betalar 150 kr hos läkarn som säger jasi, vi kna int göra något åt detta då du säkerligen har klämt någon nerv kring ryggslutet, avvakta.
Gick med ett bortdomnat ben som kunde bero på en klämd nerv i en vecka utan att veta säkert. KUL!
Gillar (inte) Jennies och Olles oberoende av varandras slutsats, ALKOHOLFÖRGIFTNING.
Kanske dags att lyssna på kroppen haha!
*NOT! heääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0