Lus.

Lins.
Linslus.
Idag.
Åre.
Åreidag.
Är med två gånger i den tidningen haha!

Detta var i december då vi gick på dippan :)
Och detta var då jag och Ida busade loss ordentligt i mitten av februari.
Kom fram en kille me kamera i högsta hugg och frågade om han fick ta en bild, sjääääääälvklart. Att han sedan menade just då va vi inte riktigt me på. Ej heller de som ville ha hans uppmärksamhet på sidan av och drog i hans arm. Han sa något till dem och sen "men titta hit och stå still då" till oss. Och en bild blev de:) (tydligen haha)
Han fick tillochmed våra namn rätt :) och kuligt att han ta me de i tidningen me våra superseriösa svar på hans frågor:
...HAHHA KLOCKRENT!
Glömde bort detta totalt tills ja hittade bilden på anslagstavlan i personalrummet några dagar senare haha!
*gillar att jag skröt om att ja skulle hem till Olle sen. Min Olle mena ju jag såklart men de vra ja kanske inte så tydlig med då hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0