Kära Mam... JULtomten!

Då det ha kommit första snön (jaja Norge är lite efter Sverige.... i ALLT!) och mysigheten med vintern närmar sig kan man int sluta tänka på att det snart är JUL!!! whieee!
Men det sjukner in i mitt medvetande att..... att.... att....
..... me mitt "nya" jobb nu i vinter är det int säkert ja komme mig hem, chock följt av MUUUUUU! *bröl* *flänn*.
Kommer ju ha "dubbla" scheman stugis/receptionen. Så ja, de känns ganska så mörkt.
Men ljuset finns ju och det är ju att man kan önska iaf...
Årets
Önskelista!
  1. Att ALLA ska komma och hälsa på i Åre :) komsikom!
  2. Att få komma hem i jul
  3. Sällskapspel, inget strategispel! ORKA!! Utan sånna denna dära trevligt skrattspel :)
  4. Yoga matta - sån där man kan ha att stretcha på när man varit ute och åkt lr när man sprungit (har INGEN koordination så yoga blir det nog inte utövat här inte haha)
  5. Nagellack - go wild när det gäller färger ;)
  6. Ringar - Fina ringar :) i silver helst, för det är finaste. Mina fingrar är lite över 2cm i omkrets. Typ 2cm och tio millimeter. eh någerst.
  7. Sittunderlag - ett sånt litet smidigt som man kan vika ihop och ha som ett armband hehe ne men i en ryggsäck :)
  8. DISKMASKIN! - Säger bara "oj, ja just" är en vanlig replik när det kommer till disk right MR O?! Ge mig till sommarn ;)
Fortsättingen följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0