Palla äpple jackan är pÅ!

Utan snö finns det väl ingen anledning till att det ska vara såååååååå kallt?!
Men idag har varit ute på äventyr i min nya jacka :D ...som ja förövrigt ska bosätta mig i!
Ja den är svart tråkig å så, kollade på en röd först lr ne typ över 20 olika röda men blev less den färgen innan ja ens haft den. Så ytterst. Men svart funka alltid, ALLTID säger ja arr:P
Äpplena på bilden vägrar vinter, klänger sig kvar, medans jag och Olle längtar hem te fjällen efter en vecka i detta kalla, snölösa, trista. HIT ME VINTERN! och snön ♥
Åker imorrn efter vi sett Nya Harry Potthead filmen på bio :D och käkat vår andra inbokade parmiddag!
*vi drar te fjällen fest hela kvällen ute och glider me SNOWBOARD och skider! puss

Kommentarer
Postat av: EmBURR

hallå! fin jacka, ge mej den! var köpte du den, va kosta den ge mej den? jag kan ha den som mössa i din storlek...ghaaa! lillskit kom hem ASAP!

2010-11-20 @ 12:20:24
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0